Termék visszaszolgáltatás

 
 
 
  • info@bringasmezek.hu
  • 0036 1 2344097 (9:00 - 16:00)
 
 
 
Főoldal > Termék visszaszolgáltatás
 
 
 

NEM ELÉGEDETT A KÉZBESÍTETT ÁRUVAL?

Minden vásárló elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül.

HOGYAN JÁRJAK EL VISSZAKÜLDÉS VAGY REKLAMÁCIÓ ESETÉN?

Az árut visszaküldheti postai úton vagy futárszolgálattal a Csomagküldő.hu, ID 904 81 768 – bringasmezek.hu Teve utca 60, 1139 Budapest címre.

A következő nyomtatványon töltse ki a név, kézbesítés ideje és a számlaszám mezőket. A megadott számlaszámra az áru visszaérkezésétől számított 14 munkanapon belül visszaküldjük a megfelelő összeget. Kérjük, ne felejtse el aláírni az elállási nyilatkozatot, mely a reklamációs nyomtatvány részét képezi.

Reklamáció esetén, kérjük, tüntesse fel a reklamáció okát is.

A terméket az eredeti csomagolással, eredeti címkével ellátva, használatlanul és hibátlanul kell visszaküldeni a reklamációs nyomtatvánnyal együtt. Ellenkező esetben a visszafizetendő összegből levonhatjuk az esetlegesen keletkezett károk költségeit. Tartsa meg a visszaküldést igazoló dokumentumot (pl. feladóvevényt), amíg meg nem erősítjük az áru visszaérkezését.

Figyelmeztetés az áru 14 napon belüli visszaküldése esetén: ha a megrendelt áru összértéke a rendelés egy részének visszaküldése után alacsonyabb lesz, mint 18 000 (ami a minimális rendelési érték, amikor az webáruház garantálja az ingyenes szállítást), akkor az ügyfélnek kiszámlázzuk az általa választott szállító cég szállítási költségét. Köszönjük megértését.
 

Köszönjük! Rövid időn belül igyekszünk kijavítani a hibát, hogy Ön elégedett lehessen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió