Panaszkezelési szabályzat

 
 
 
  • info@bringasmezek.hu
  • 0036 1 2344097 (9:00 - 16:00)
 
 
 
Főoldal > Panaszkezelési szabályzat
 
 
 

A www.bringasmezek.hu webáruház panaszkezelési szabályzata
 
A www.bringasmezek.hu webáruház panaszkezelési szabályzata megszabja a reklamáció-kezelés feltételeit a szolgáltató/eladó és megrendelő/vevő  között.
 
Általános rendelkezések

1. A www.bringasmezek.hu webáruház üzemeltetője (eladó) a GIRONE s.r.o., Za koníčkom 1-D, Pezinok 902 01 székhelyű társaság. Megrendelőnek (vevőnek) tekinthető minden olyan természetes- vagy jogi személy, aki a webáruházban bármilyen tetszőleges terméket vagy szolgáltatást kiválaszt, kitölti az elektronikus megrendelőlapot és elküldi azt az eladónak. Ez a Panaszkezelési szabályzat meghatározza az üzemeltető és a vevő közötti jogviszonyt a panaszok kezelése során, melyek az üzemeltető által kínált termékek és szolgáltatások minőségér és kivitelezésére vonatkoznak. Reklamációnak e szabályzat értelmében a megrendelő azon joga értendő, miszerint követelheti az üzemeltető (eladó) által eladott hibás termékek, hibás teljesítés, illetve a szerződés nem teljesítésének jóváhozatalát, cseréjét, javítását. A panaszkezelés menete 1. E Panaszkezelési szabályzat értelmében a jogosult személy írásban vagy e-mailben nyújthatja be panaszát. A reklamációból különösen egyértelműnek kell lennie:
• ki nyújtja be a reklamációt (vezeték- és utónév, állandó lakcím),
• a reklamáció tárgya, elletve mit követel a vevő,
• kinek van a reklamáció címezve,
• a reklamáció benyújtásának időpontja,
• a megrendelő aláírása vagy a képviseletre jogosult személy aláírása a felhatalmazással.

3. Abban az esetben, ha a megrendelő helyett a Képviseletre jogosult személy nyújtja be a reklamációt e-mailben vagy írásban, a reklamációhoz hozzá kell csatolni a megrendelő által aláírt felhatalmazást.

4. Amennyiben a reklamáció nem tesz eleget a 2. pontban felsorolt feltételeknek, nem tekinthető jogosultnak.

5. A panaszkezelés határideje max. 30 nap a reklamáció benyújtásától számítva.  Az üzemeltető a vevő részére dokumentumot állít ki a panasz rendezéséről.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
A Panasz benyújtása alatt a megrendelő által benyújtott reklamáció napja értendő. Reklamáció benyújtásának időpontja:
• postai küldemények esetében - a benyújtott panasz kézbesítését az eladó által megadott szervizközpont címére)
• személyes eljuttatás esetén – dátum a benyújtott reklamáció másolatán, amely egyben a reklamáció benyújtásának bizonylataként is szolgál
• e-mailben benyújtott panasz esetén – a vevő által az eladó címére elküldött e-mail fogadásának napja.

7. Az üzemeltető és az ügyfél közötti egyéb - e Panaszkezelési szabályzat által nem megszabott - jogi viszonyok szempontjából az üzemeltető és a vevő között megkötött szerződések erre vonatkozó rendelkezései, továbbá az  Szlovák Köztársaság területén hatályban lévő jogszabályok az irányadók, mégpedig ebben a sorrendben. Az üzemeltető fenntartja a jogot e Panaszkezelési szabályzat előzetes figyelmeztetés nélküli módosítására, bővítésére a  jogszabályi változások illetve a vállalkozást érintő rendelkezések következtében. Az üzemeltető a Panaszkezelési szabályzat érvényben lévő  hangzását a webáruház oldalán való közzétételével határozza meg. Ez a Panaszkezelési szabályzat 2015.1.1-től lép hatályba. Az üzemeltető fenntartja a jogot e Panaszkezelési szabályzat előzetes figyelmeztetés nélküli módosítására.

17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében a vevőnek a kézbesítéstől számított  14 napon belül joga van elállni a szerződéstől.

Amennyiben a vevő a visszaváltás mellett dönt, vegye fel cégünkkel a kapcsolatot, töltse ki az erre vonatkozó nyomtatványt, amelyben egyebek közt az alábbi adatokat is szükséges megadni: a számla számát, a termék kézbesítésének időpontját valamint a bankszámla számot.

Ezt követően a nyomtatvány másolatát a termékkel együtt a következő címre kell elküldeni: Csomagküldő.hu, ID 904 81 768 – www.bringasmezek.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest

A szerződéstől való elállás csakis az alábbi feltételek betartása mellett lehetséges:

 

  • a termék visszaszolgáltatására előzetes írásos tájékoztatás elküldésével került sor 
  • az árunak sértetlennek, teljesnek, eredeti csomagolásban kell lennie.
  • a visszaszolgáltatással kapcsolatos postaköltség teljes mértékben a vevőt terheli

a termék vételárának visszafizetése banki átutalással történik, mégpedig a visszaszolgáltatott termék kézbesítésétől számított 14 napon belül a megadott bankszámlára.

 

Amennyiben a kézbesített csomag:

  • sérült árut,
  • a megrendelttől eltérő árut,hiányos árut tartalmaz, töltse ki a lejjebb található nyomtatványt. A panaszkezelés szempontjából elengedhetetlen adatok, dokumentumok, információk beküldését követő 2-3 napon belül a panasz elbírálásának eredményéről telefonon vagy e-mailben fogjuk értesíteni. A panasz elfogadása esetén elküldjük Önnek a panaszkezelés megoldásával kapcsolatos javaslatokat 

Hisszük, hogy minden felmerülő problémát  rövid időn belül sikerül megoldani.

 

Ha a megrendelt termék mérete nem megfelelő, töltse ki a lejjebb található nyomtatványt , ezt követően a nyomtatvány másolatát a termékkel együtt küldje a következő címre:

Csomagküldő.hu, ID 904 81 768 – www.bringasmezek.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest

 

A méretcserével kapcsolatos információ e-mailben való elküldését követően a kívánt méretet fenntartjuk az Ön részére, illetve, ha éppen nincs készleten, akkor megrendeljük a gyártótól. A sértetlen termék kézbesítését követően kiszállítjuk a megfelelő méretű ruhát.  A termék cserefolyamata kb. 14 nap.

 

A panasz tárgyát képező terméket elhozhatom személyesen is?

Igen, de a budapesti csomagleadópontban helyben nincs lehetőség cserére. Helyben sem áruval, sem információval nincs módjukban szolgálni. Telephelyünk a Szlovákia, Modra, Šúrska 136. címen található.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió