Gyakori kérdések

 
 
 
  • info@bringasmezek.hu
  • 0036 1 2344097 (9:00 - 16:00)
 
 
 
Főoldal > Gyakori kérdések
 
 
 

Gyakori kérdések (Gyik)

 

Rendelésék


  • Vásárlás, rendelés menete

A legrövidebb és legegyszerűbb út on-line, egyenesen az e-shopunkon keresztül. Amennyiben tanácstalan vagy technikai probléma merül fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgállatunkal, amely hétfőtől péntekig 9:00-16:00-ig áll rendelkezésére.

  • Rendelhető a nadrág más méretben mint a mez?

 Igen, rendelhető. A szettek esetében külön bejelölhető a mez és a nadrág mérete.

  • Milyen nagyságban ven feltüntetve a termékek számozása?

 A termékek US méretezésben vannak feltüntetve.

  • Felpróbálhatom a ruhát, illetve lehetséges a személyes átvétel?

Székhelyünk Szlovákiában, 20 km-re  Pozsonytól található. Amennyiben kételyei vannak a méretet illetően, személyesen is meglátogathat bennünket, és amennyiben a ruha megfelelő, helyben meg is vásárolhatja. Látogatása előtt kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az időpont egyeztetése céljából. Telephelyünk a Szlovákia, Modra, Šúrska 136. címen található. 

  • Rendelhetek mezt a kínálaton kívül is?

A gyártókkal együttműködve igyekezni fogunk, hogy az egyedi megrendelésre gyártott mezek minden igényét kielégítsék. Elég, ha e-mail címünkre (info@bringasmezek.hu) elküldi a mezekkel kapcsolatos kéréseit, igényeit.

  • Milyen esetben ingyenes a kiszállítás?

 Amennyiben megrendelésének összege meghaladja a 18000 Ft-t.  Ellenkező esetben a szállítási költség 1900 Ft.

  • A megrendelt áru kifizethető banki átutalással?

Egyelőre nem, de ez a lehetőség is hamarosan ügyfeleink rendelkezésére áll majd.

 

Reklamáció és cserék


  • Mi a panaszkezelés legjobb módja?

Mindig szükséges a kitöltött reklamációs nyomtatványt az áruval együtt visszaküldeni címünkre. Itt megtalálja a reklamációra vonatkozó feltételeket és a pontos eljárási folyamatot.

  • Mely esetekben van jogom árucserére?

Az áru kicserélhető nem megfelelő méret esetén, illetve, ha az áru küldésénél részünkről hiba történik.  Az árucsere pontos feltételeiről itt olvashat bővebben.

  • Amennyiben az áru nem megfelelő, meddig van lehetőségem visszaküldeni, illetve ki fizeti a postaköltséget?

Ebben az esetben az áru a kézbesítéstől számított 14 napon belül díjmentesen visszaküldhető. A postaköltség az ügyfelet terheli. A visszaküldött áru állapotának további értékesítésre megfelelőnek kell lennie, vagyis az árut sértetlenül, eredeti csomagolásban, eredeti címkékkel kell eljuttatni címünkre. Részletek

  • Hova küldjem a csomagot csere/visszaváltás miatt?

A csomagot az alábbi címre tessék küldeni (ajánlott levélként is elég):

Csomagküldő.hu
ID 904 81 768
www.bringasmezek.hu

Teve utca 60
1139 Budapest

 (FONTOS: a megadott cím kizárólag csak csomagleadópont. Helyben sem információval, sem áruval nem tudnak szolgálni)
Részletek

  • Hogyan állapítsam meg a ruha megfelelő méretét?

A vásárlást megelőzően kérjük, ellenőrizze a honlapon feltüntetett mérettáblázatokat. Profi ruhák esetén a mérettáblázat a gyártótól függően változik. A hobbi  ruházatra (téli/nyári szettekre, kesztyűkre, kar- és lábmelegítőkre) vonatkozó mérettáblázatokat a Mérettáblázat fül alatt találja. Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

  • Méretcsere, vásárlás esetén lehetséges a személyes átvétel?

Személyes átvételre kizárólag Szlovákia területén, Pozsonytól 25 km-re van lehetőség előzetes egyeztetést követően. Magyarország területén személyes átvétel nem lehetséges. Telephelyünk a Szlovákia, Modra, Šúrska 136. címen található. 

 

 

Kedvezménykuponok


  • Hogyan használjuk fel a kedvezménykupont?

    Válassza ki az árut, tegye bele a kosárba és így folytassa:

  1. az oldal jobb felső sarkában kattintson a a kosár ábrára,
  2. a bal oldalon lévő mezőbe helyezze be a kuponkódot,
  3. a Küldés gombbal elküldi (a kupon értéke azonnal le lesz számolva),
  4. fejezze be rendelését a Pénztár gombra kattintva.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió