Általános szerződési feltételek

 
 
 
  • info@bringasmezek.hu
  • 0036 1 2344097 (9:00 - 16:00)
 
 
 
Főoldal > Általános szerződési feltételek
 
 
 

webáruház

vásárlási feltételei

(Általános Szerződési Feltételek)

  1. Bevezetés
  1. Jelen általános szerződési feltételek a GIRONE s.r.o. (szolgáltató), mint a bringasmezek.hu webáruház üzemeltetője szolgáltatásaira, valamint az azokat igénybe vevő vásárlókra (felhasználókra) vonatkoznak.
  2. Kérjük, ha webáruházunk vásárlója szeretne lenni, figyelmesen olvassa el ezen dokumentumot, és csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden egyes pontjával egyetért, azokat magára nézve kötelezőnek tekinti. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

 

  1. Az üzemeltető adatai:

Cégnév: GIRONE s.r.o.

Székhely: Za koníčkom 1-D, Pezinok 902 01, Szlovákia

Telephely: Šúrska 136., Modra 900 01, Szlovákia

Adószám: 2120345414

Azonosító szám: 50490001

Elérhetőségek: info@bringasmezek.hu, +3630 914 8912

 

  1. A vásárló az Egyetértek az Általános Szerződési Feltételekkel mező jóváhagyásával megerősíti, hogy ezen dokumentum minden pontját elolvasta, tudomásul veszi, azokkal egyetért, magára nézve kötelezőnek tekinti.
  2. Az Általános Szerződési Feltételek dokumentum az adásvételi szerződés részét képezi, mely akkor jön létre, mikor a vásárló által elküldött megrendelést a szolgáltató e-mailben megerősíti. A megrendelést megerősítő e-mail a hatályos jogszabályoknak megfelelően 48 órán belül megérkezik, ellenkező esetben a vásárló mentesül a szerződéses kötelezettségei alól.
  3. A webáruházban feltüntetett termékek az általános kínálat részét képezik, így nem garantált, hogy a megrendelt termék(ek) a rendelés pillanatában éppen készleten van(nak). Ha a megrendelt termék nincs készleten a rendelés pillanatában, akkor a vásárlót azonnal értesítjük telefonon vagy e-mailben. 
  4. A weboldalon a bruttó árak vannak feltüntetve. (Az árak tehát ÁFA-val értendők.)
  5. A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az Általános Szerződési Feltételeket.
  6. A szolgáltatóra érvényesek a hatályos magyar jogszabályok és törvények vonatkozó rendelkezései. Különös tekintettel a 2001. évi CVIII. törvényre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, a 1992. évi LXIII. törvényre a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, 17/1999. (II.5). Kormányrendeletre, stb.)
  1. Vásárlás a webáruházban és a regisztráció
    1. A vásárlás a bringasmezek.hu webáruházban regisztrációval és anélkül is lehetséges.
    2. A megrendelés megfelelő teljesítése, valamint a megrendeléssel kapcsolatos információk továbbítása érdekében szükséges ismernünk a megrendelő nevét (esetleg a cég nevét, kapcsolattartó nevét és a cég azonosító számát), címét (számlázási és szállítási cím), telefonszámát, e-mail címét. Az adatok rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos törvény által meghatározott időszakra. A vásárlás/regisztráció során megadott adatokkal a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény előírásainak megfelelően járunk el.
    3. A vásárlás előtt a kiválasztott termékeket a (virtuális) kosárba kell helyezni. A kosárba helyezés még nem jelent vásárlási kötelezettséget. A kosárba tett termékek darabszáma, mérete módosítható, a kosárba helyezett termékek bármelyike törölhető.
    4. A kosárba tett termékeket a Pénztár gombra kattintva vásárolhatja meg. A Pénztár gombra kattintás még nem véglegesíti a megrendelését. Ekkor köteles megadni a szállítás és a kifizetés módját. Ezen kívül tanácsos ellenőrizni a megadott adatokat és a végleges árat, mely a szállítási díjjal együtt értendő.
    5. A megrendelés megerősítése után már nincs lehetőség az adatok módosítására. Amennyiben a megrendelés véglegesítése után hibát vél felfedezni, akkor mihamarabb keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy a hibát javíthassuk, vagy a megrendelést törölhessük.
    6. A megrendelések munkanapokon 08:00 és 16:00 kerülnek feldolgozásra. A kézbesítési határidő a megrendelés beérkezésétől, banki átutalás esetén a vételár beérkezésétől számított 1-2 munkanap, kivéve, ha a webáruházban az adott termék mellett más szállítási időt tüntettünk fel.
    7. A szolgáltató fenntartja a jogot a megrendelés visszautasítására, de erre csak a vásárlóval történő egyeztetés után kerülhet sor. Ilyen esetben az előre kifizetett termékek vételárát a tájékoztatást követő 30 napon belül visszatéríti.
    8. A szolgáltató a hatályos jogszabályok értelmében köteles a megrendelés megérkezését 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, a vásárló mentesül a szerződési kötelezettségek alól. A visszaigazolás a webáruház szoftvere által automatikusan történik.
  2. Fizetés
  1. A webáruházban megrendelt termékek kifizetése utánvéttel és banki átutalással lehetséges.
  2. Utánvétes megrendelés esetén a vásárló a megrendelt terméket kézbesítéskor a futárnak készpénzben köteles kifizetni.
  3. Banki átutalás esetén az összeget a megadott számlaszámra köteles küldeni. A megrendelését az összeg beérkezése után dolgozzuk fel. Ha a megrendelés megerősítésétől számított 5 napon belül a vételár nem érkezik meg a megadott bankszámlára, a megrendelést törölhetjük. Ha a vásárló ezt a fizetési módot választja, a rendszer a vásárlónak automatikusan e-mailben elküldi az átutalási információkat.

Átutalási információk:

GIRONE s.r.o.

Számlaszám (IBAN): IBAN: SK29 7500 0000 0040 2164 4356

A megrendelésben tüntesse fel a megrendelő nevét és a megrendelés számát!

  1. A szállítási díj 1900 Ft. 18000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.
  1. Szállítás és átvétel

A megrendelt termékeket futárszolgálat segítségével kézbesítjük a vásárlók által megadott szállítási címre. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díja a vásárlót terheli.

  1. Csere, reklamáció, elállás a vásárlástól
  1. A termékre a kézbesítéstől számított 14 napig cseregaranciát vállalunk. A csere lehetséges ugyanolyan, de más méretű termékre, vagy más, de azonos értékű termék(ek)re. A vásárló a cserére szánt terméket köteles az eredeti csomagolásban, eredeti címkével ellátva visszajuttatni. A cserével kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik. Miután a beérkezett árut ellenőriztük, a csereterméket azonnal küldjük a vásárló részére. Azokat a termékeket, melyek a csomagolás felbontása után nem értékesíthetők újként, valamint az árut, amely nem a feltételeinknek megfelelően érkezett vissza, nem vagyunk kötelesek kicserélni, hanem a vásárló költségén visszajuttatjuk.
  2. A termékcsere menete a következő:

A vásárló a cserére szánt terméket köteles személyesen, postai úton vagy futárszolgálattal visszajuttatni a Csomagküldő.hu, ID 904 81 768 – www.bringasmezek.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest címre. A termékkel együtt köteles a vonatkozó kitöltött nyomtatványt (letölthető/a megrendeléssel együtt postázzuk) és a számla másolatát is visszaküldeni.

  1. Amennyiben a vásárló rendelésével kapcsolatban valamilyen gondot észlel, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol mihamarabb igyekeznek megoldani a problémát, esetleg kijavítani a hibát a hatályos jogszabályoknak és törvényeknek megfelelően. (49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 3.§ (4), 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2), PTK. 306. § (2) )
  2. Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
    • Más méretű terméket kapott, mint amit rendelt - A termékcsere menetének megfelelően járjon el. A megfelelő terméket térítésmentesen postafordultával elküldjük.
    • Kimaradt egy termék a csomagból – Kivizsgáljuk az esetet, valós bejelentés esetén térítésmentesen elküldjük a terméket.
    • Sérült terméket kapott – A termékcsere menetének megfelelően járjon el. A nyomtatványon pontosan tüntesse fel a hibát és annak helyét. Az esetet kivizsgáljuk, ha a vásárlót nem terheli felelősség a hibáért, akkor térítésmentesen postázunk egy új, ugyanolyan terméket / azonos értékű, más termék(ek)et / visszautaljuk a megrendelés összegét.
  3. A vásárló a kézbesítéstől számított 14 napig elállhat a vásárlástól. Az elállás joga indoklás nélkül gyakorolható. Ilyen esetben a szolgáltató a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát. A termék visszaküldéséből adódó esetleges költségeket a szolgáltató nem köteles megtéríteni. A vásárló a termékeket köteles személyesen, postai úton vagy futárszolgálattal visszajuttatni a Csomagküldő.hu, ID 904 81 768 – www.bringasmezek.hu, Teve utca 60, 1139 Budapest címre. A termékkel együtt köteles a vonatkozó kitöltött nyomtatványt (letölthető/a megrendeléssel együtt postázzuk) és a számla másolatát is visszaküldeni. Ebben az esetben a nyomtatvány részét képező elállási nyilatkozatot a vásárló köteles aláírni.

Az elállás joga akkor is megilleti a vásárlót, ha a csomagolást felbontotta. Kivételt képeznek azok a termékek, amelyek a csomagolás felbontása után már nem értékesíthetők újként. Ilyen termékek esetében, ha a vásárló felbontotta a csomagolást, értelemszerűen már nem élhet elállási jogával. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). Kormányrendelet tartalmazza.

  1. Záró rendelkezések
  1. Az alábbi pontokban felsorolt dolgok, vagy azok okán bekövetkezett esetleges problémák miatt a szolgáltató nem vállal felelősséget:
    • az internetes hálózat működési hibája
    • bármely vételi eszköz meghibásodása a kommunikáció során
    • bármely szoftver nem megfelelő működése
    • bármilyen nem várt esemény, esetleg meghibásodás, mely hatással van a weboldal működésére, rendelés leadására
    • ha bármely módosítás akkor lép életbe, mikor a vásárló online tartózkodik a bringasmezek.hu-n
  2. A szolgáltató jogosult hírlevelet vagy egyéb reklámanyagot küldeni a vásárlónak, ha ő ehhez a megfelelő adatai megadásával előzetesen hozzájárult.
  3. A szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által regisztrációkor/vásárláskor megadott adatok helytállóak és valósak.
  4. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ne szolgálja ki azon vásárlóit, akik rendszeresen nem tartják be az ÁSZF-ben foglaltakat, vagy más módon kárt okoztak a szolgáltatónak.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió